ElektroPrůmysl.cz, duben 2022

ElektroPrůmysl.cz DISKUSNÍ FÓRUM duben 2022 | 91 60364-4-41, která je zavedena do soustavy ČSN jako ČSN 33 2000-4-41 ed. 3:2018. Jednotlivá opatření jsou v článku dále vyjmenována. Dále se použití proudových chráničů při nabíjení elektrických vozidel věnuje článek 8.5 ČSN EN 61851-1 ed. 3:2020, ve kterém je například přímo stanoveno, že napájecí zařízení EV, ve kterém je umístěn RCD a které nepoužívá ochranné opatření „elektrické oddělení“, musí splňovat stanovené podmínky. První podmínkou je, že připojovací místo napájecího zařízení EV musí být chráněno pomocí RCD se jmenovitým reziduálním pracovním proudem nepřesahujícím 30 mA a že tato podmínka platí jak pro jednofázová, tak pro trojfázová připojoPROCUREMENT. SIMPLE. FAST. COMPREHENSIVE. Ceny jsou uvedeny bez DPH a zaokrouhlené na Kč. Právo na chyby vyhrazeno. Kompletní nabídku naleznete na www.conrad.cz. www.conrad.cz OD OSVĚDČENÝCH VÝROBCŮ ELEKTRONIKA A TECHNIKA - Bez akumulátoru Li-Ion 18 V - Kroutící moment (max.) 31 Nm - Sada nástavců s Flexi click 5v1 Aku vrtací šroubovák Bosch Professional GSR 18V-60 FC Obj. č.: 1697405 7.297,- vací místa. Dále je v tomto článku stanovena obecná podmínka, ve které je uvedeno, že je-li napájecí zařízení EV vybaveno zásuvkou nebo vozidlovou nástrčkou pro použití AC v souladu se souborem IEC 62196, musí být přijata ochranná opatření proti DC poruchovému proudu. Za vhodná opatření se považuje použití RCD typu B nebo RCD typu A a vhodné zařízení, které zajistí odpojení od napájení v případě vyššího DC poruchového proudu než 6 mA. Dále bych doporučoval seznámit se s celým souborem ČSN EN 61851 Systém nabíjení elektrických vozidel vodivým propojením. Odpověď zpracoval: Ing. Pavel Vojík

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=